piątek, 9 października 2015

Ulubienic tygodnia! Lakier Golden Rose Rich Color, 105.

      Motyw jesieni jest adekwatny ostatnimi czasy. Choć i tak jest ona dla nas bardzo łagodna w tym roku, mimo to trzeba czasem się jakoś pocieszyć że lato za nami. 
Osobiście lubię zwracać uwagę na szczegóły, szczególiki. Moim zdaniem to one sprawiają, że całość jest właśnie całością.
Takim drobiazgiem dla mnie są piękne kolory lakierów do paznokci. Nastrajają mnie pozytywnie do nie do końca lubianej   prze ze mnie czynności- manicure'u.
Nie zrozumcie mnie źle, uwielbiam mieć zadbane, pomalowane paznokcie. Niestety nie do końca lubię sam proces dochodzenia do ładnych paznokci ale nikt nie mówił, że będzie lekko ;) .



      Jak się pewnie domyślacie, mam swoją ulubioną markę kosmetyczną. Tak, Golden Rose bo o niej mowa ma naprawdę świetny wybór lakierów do paznokci. Z kilku różnych linii, z powodzeniem wybierzecie swoją ulubioną. 
Moja to Rich Color. Lakiery płynne, ale nie lejące, szeroki, wygodny w aplikacji pędzelek, świetne krycie, bardzo przystępna cena. Po prostu BOMB.COM!
Jednym z moich ostatnich ulubieńców jest Rich Color nr 105. Lakier bardzo kryjący, po wyschnięciu pięknie błyszczy, kolor to buraczek wymieszany z wiśnią. 
Jako że lubię kombinować, tym razem wersja matowa. W połączeniu z Golden Rose Matte Top Coat daje naprawdę ciekawy, zadziorny efekt. Dzięki top coat'owi możecie z każdego lakieru wyczarować modny, matowy look. Nie trzeba mieć wszystkich odcieni jakie lubicie w wersji matowej, wystarczy tylko jedna buteleczka z matowym coatem i możecie przystąpić do zabawy. Można go również używać z lakierami innych marek.
Taki manicure wysycha nieco dłużej, za to efekt jest spektakularny, kolor wydaje się miękki wręcz pluszowy. Jesieną przyda się trochę pluszu, nawet na paznokciach ;) .

     Jeżeli szukacie nowych inspiracji, kolorów, faktur lakieru to polecam przeglądnięcie ich oferty. Być może zakochacie się w nich jak ja :) .

XoXo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz