piątek, 9 października 2015

Golden Rose- moja miłość.

    Kosmetyki, kosmetyki. Która z Nas ich nie lubi? Nawet jeżeli nie nakłada sobie co dziennie pełnego makijażu, to i tak lubi dobrze wyglądać, a co jest lepszego od ładnych paznokci i seksownych ust?
Jako człowiek uwielbiam się dobrze czuć we własnej skórze. Jako kobieta uwielbiam dobrze wyglądać, a jak to z nami, ludźmi bywa nie zawsze mamy swój perfekcyjny dzień. Czasem trzeba sobie odrobinkę pomóc by ten nieidealny dzień zamienić w coś przyjemnego.

     Znacie chyba to uczycie, gdy wstajecie rano lewą nogą, okazuje się że w domu nie ma kawy, a włosy nie chcą współpracować podczas gdy spieszycie się do pracy, dzieci Wam marudzą, a mąż nie może znaleźć skarpetek. Poranny horror.
 Ale nawet wtedy chcemy wyglądać przynajmniej przyzwoicie.

Osobiście odnajduje wtedy ratunek w jakimś miłym kolorze na ustach. Niby nic, a jednak. Odrobina mascary i jakaś przyjemna szminka. To zawsze poprawia mi humor.
Jakiś czas temu odkryłam pomadki Golden Rose Velvet Matte i się zakochałam. Bardzo bogata pigmentacja, długo utrzymują się na ustach, mają matowe wykończenie ale nie przesuszają ust, jest z czego wybierać jeżeli chodzi o dostępne odcienie. Po prostu WOW!
Jednak nie każda z nas lubi czuć pomadkę na ustach. Bywają i takie momenty kiedy chcemy być tylko muśnięte makijażem.

W takich wypadkach używam konturówek do ust. Jeżeli chcę matowe wykończenie, nakładam tylko konturówkę i wypełniam nią całe usta. Jeśli mam akurat ochotę na na delikatny połysk to na wierzch nakładam odrobinę bezbarwnego błyszczyka. Wszystko zależy od tego na co danego dnia mam ochotę. Uznaję pełną dowolność.
Są również dni w których mam więcej czasu i chęci na to by się postarać troszeczkę bardziej niż zwykle. Wtedy sięgam do mojej kolekcji lakierów do paznokci.
Lakiery tej samej marki co pomadki i konturówki. Mam do nich słabość. Moja miłość do Golden Rose zaczęła się właśnie od lakierów z serii Rich Color. Absolutnie świetna konsystencja, pigmentacja i szeroki pędzelek, dzięki któremu aplikacja zajmuję kilka chwil.

Zasięg kolorystyczny jest imponujący. Lakiery są dostępne w wersji z i bez drobinek. Oczywiście, dostępne są różne linie, z brokatem, matowe, z połyskiem jakie tylko chcecie. Każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Poza faktem, że mają naprawdę z czego wybierać jeżeli chodzi o kosmetyki, mają jeszcze dwie równie ważne dla mnie cechy. Są naprawdę świetniej jakości i mają absolutnie niewielką cenę. Jeżeli coś się sprawdza i nie jest drogie to będę to kupować i nic mnie nie powstrzyma!

     Mówiąc krótko, lubię się sobie podobać. Czasem jednak muszę skorzystać z pomocy tuszu do rzęs i szminki. I jestem gotowa na by podbijać Świat, albo przynajmniej warzywniak na rogu.
Zatem jeśli masz swoje ulubione drobiazgi kosmetyczne, które poza wyglądem poprawiają Ci równiez humor, jesteś absolunie normalną babką. Bez względu na to czy jest to eyeliner czy lakier do paznokci jeżeli działa, używaj tego dalej!!!

XoXo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz